هیققق درس دارم بجای اینکه بگیرم بخونم دارم تو ویسگون و...

هیققق درس دارم بجای اینکه بگیرم بخونم دارم تو ویسگون و... میگردم هعیی💔🤝🏻
دیدگاه ها (۴)

https://wisgoon.com/roze23مرسییی بابت حمایت زیادتتتت💗✨️

هشتمین سالگردمون مبارک:)...میدونم دیره ولی

فردا امتحان عربی دارم الان به جای اینکه درس بخونم دارم سناری...

خب من قراره برم جدی درس بخونم ( ده دقیقه دیگه بر میگردم)

حققققققق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط