تولدت یه خریه

تولدت یه خریه
ولی چه خری؟
اره تولد خود توعههه تهیونگ قشنگم))
تو بهترین،زیباترین،مهربون ترین..ادمی هستی که وجود داره..
مرسی که شدی یه فرشته خوب برای من🤍
آرزو میکنم برات که از این به بعد بهترین زندگیو داشته باشی...البته خودت لایق بهترینایی:)
اینم یادت باشه من همیشه کنارتم قشنگم
تولدت مبارک:)
https://wisgoon.com/taylor_alison_swift
دیدگاه ها (۱۰)

#hyunjin

#john

#vkook

#jongkook

تولدت مبارک و پر تکرار سایه جانم۱۲۰ ساله بشی بهترینا برات آر...

امروز یه روز خاصه،𝟭𝟴 خرداد تولد یه فرشته به اسم یاساشی ! میخ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط