««« برای هم خوب بخواهیم »»» ۰

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
سالها ست منتظر آمدن فصل ....... بهار یم ۰
اللهم عجل لولیک الفرج
دیدگاه ها (۱)

«( دعا ی باران )» ۰۰۰

در خلوت ما خیال سبزت جاریست ( عج ) ۰

میلاد خجسته امام محمدباقر علیه السلام گرامی باد ۰

شاید این بهار درخت آرزوها یمان شکوفه زد ۰

همچنان شوق وصالت زنده می دارد مرا

او فقط رهبر نبود ، پدر یک ملت بود

هر پریشان نظر ی لایق دیدار تو نیست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط