چرا انقدر ناخناتو بلند میکنی؟

چرا انقدر ناخناتو بلند میکنی؟
به این دلیل:
وای یادش بخیر سال پیش اینطوری زدم رو دست اکس رفیقم😐
دیدگاه ها (۶)

:)

سکته مغزی و قلبی باهم زدم😭😂😦

:)

وای یادش بخیر چقدر این دختره رو مسخره میکردیم🤣🤣

...

وای یادش بخیر🤣🤣😀لایک و کامنت یادت نره👍بازنشر کنید بره اکسپلو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط