« انتظار از کسی ندارم یک نگاه خدا وند برایم کافی ست »

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
گاه گاهی که دلم می گیرد ؛
به خودم می گویم : بشکن قفلی که درونت داری .....
پشت هر حادثه‌ای تو خدا را داری ۰
دیدگاه ها (۱)

ما بی‌ تو خسته ایم مهدی جان تو بی ما .... چگونه ای !

:...« هر طرفی رو کنم ، روی دلم سوی توست »...:

:...« تو دلیل تپش قلب منی امام رضا »...:

:...« دلمان یک بغل سیر حرم می خواهد »...:

عزیز من اندکی صبر شاید معجزه ای رخ دهد

تلاوت آیه 62 سوره عنکبوت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط