انتظار این حرف رو نداشتم😐

انتظار این حرف رو نداشتم😐
دیدگاه ها (۱۹)

واقعا که ما باید مثل بی تی اس و بلک پینک با هم دوست باشیم نه...

از کت نپ این انتظار رو نداشتم بایدددددد بلاکشششششش کنمممم

ترکیب این ۲ تا اهنگو انتظار نداشتم این بشه....‌

ازت انتظار نداشتم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط