سخت‌ترین قسمتش این نبود که از دستت دادم، این بود که تا آخ

سخت‌ترین قسمتش این نبود که از دستت دادم، این بود که تا آخرین لحظه امید داشتم از دستت ندم.
دیدگاه ها (۰)

عزیزکرده…دلم نه برگشتنتو می‌خواد نه رفتنتو قبول می‌کنه…بینِ ...

دقیقا شب تولدم اخرین قسمتش دیدم و برای لحظه ب لحظش گریه کردم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط