از چشم #افتاده را لایقه #دوباره دیدن نیست

از چشم #افتاده را لایقه #دوباره دیدن نیست
دیدگاه ها (۰)

ازتون خواهش میکنم 🙏🙏🖤🖤

آقای قاضی ما هر چی بیشتر #غم داریم 🖤بلند تر #میخندیم 😂😂

میدونی با این حرف های که من میشنوم هر چقدر استوری غمگین بزار...

بهش بگید بیاد ترو خدا بهش بگید بیاد 😭😭😭😭😭😭

از چشم افتاده را 👌لایق دیدار دوباره نیست 🇫🇷😉

من ادم برگشــت به صمــیمت های از دست رفتــه نیستم ، از چشم ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط