دوس دارم همین چاقو رو توی شکم داداشم فرو ببرم🍭🔪

دوس دارم همین چاقو رو توی شکم داداشم فرو ببرم🍭🔪
شما دوس دارین با این چیکار کنین؟
دیدگاه ها (۰)

اگه یکیو داری که وقتی پیششی اینجوری میشی و اونم دوست داره با...

جونگکوک

کاراته

وایبشوو...

رنگ آبی رو دوس دارین؟اگه دوس دارین 🐋 رو کامنت کنین عسلام🤫

از کسایی که دوس دارین بترسین و جذبشون کنین👍😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط