من همیشه مشکل بودم:

من همیشه مشکل بودم:
دیدگاه ها (۸)

جمله ای که باید هممون حسرتش رو بخوریم:

خدایا منو هویج کننننننننننننن

یکی لطفا بنگ چان منو بده برم

تقریبا 6 ساله منتظر تابستونم:

مشکل همیشه ی من😮‍💨

همیشه تو زندگیم کایزر بودم تا گربه میدیم خر ذوق می‌شود گربه ...

دلم میخواست ی رابطه سالم داشته باشمچ با مامانم چ با بابامچ ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط