زندگی زیباست …

زندگی زیباست …
هر روزت را در لحظه حال زندگی کن،
به خاطر کسی که هستی
سپاسگزار باش
و از جهان پیرامونت قدردانی کن

سلام صبحتون زیبا ❤️
دیدگاه ها (۰)

پشتک زن فقط خودت😂😂

تا تو باشی چوسی نیای😁😁

😂😂

صداشو ضبط کرده گذاشته رو اسپیکر که پرنده ها محصولشو نخورن😂

مهربان باشمهربانی ، زبان مشترک همه دلهاستمهربان که باشی صبحت...

در لحظه زندگی کن:)نه گذار کسی روزت رو خراب کنه حتی نزدیک تری...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط