هممون اسیر دردی شدیم که.؟...

هممون اسیر دردی شدیم که.؟...
درمونش یه آدم به دردنخوره......
⚕️💔💔💔⚕️
دیدگاه ها (۰)

اووووه همیشه دوسش دارم⚕️😊😊😊😊😊😊😊😊😊⚕️

مثل همیشه عالی⛓️❤️❤️❤️❤️❤️⛓️

اسیر یه احساس مبهم شدیم!𐙚₊°

اسیر کدام دردی:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط