🥰😲🤩😍

🥰😲🤩😍
دیدگاه ها (۰)

من:«خدا یه قلب بهم می دی یا از ته بگیرم؟»خدا:«از ته بگیر»من«...

بهم چند می دی بیبی

ادیت خودمتو کامنتا بگو چی شد

#اَلــسَّــــــــــلامُ_عَــلَــیـــــــکَــــــــــــــــــ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط