خب زیاد بلد نیستم خوب تبریک بگم ولییی

خب زیاد بلد نیستم خوب تبریک بگم ولییی
تولد مبارک حشی جان داداش
صد سال به این تولدات
ایشالا به ارزو هات برسی
سال خوبی برات باشه
و خب باز بلا سرت بیاد بخندیم🤣🤣
وسط عاشورا تاسوئا تولدته خره🤣🤣🤣🤣🫴🏻
حالا خنده بسه
امیدوارم دوستی کسخلانمون پایدار بمونه
ببخشید زیادی بی احساس حرف زدم
@blxco
خو دیگه بسه پرو نشیاااا
دیدگاه ها (۲۲)

مقداری بک؟ تا ۲۰ ترجیها با فولبه من و @vegax بدین🎀چندتا دوست...

هیچ چیز در این دنیا برای انسان سخت‌تر از یافتن کسی برای ستای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط