بچه ها این تایپ منه
بچه ها این تایپ منه
شاید باورتون نشه ولی سه ساله من توی این تایپم
یعنی توی این سه سال شیش بار تست دادم و تو هر شیش تاشون ENFP شدم
خداااااااا
ازش که نمیکشم بیرون🤣
شاید باورتون نشه ولی سه ساله من توی این تایپم
یعنی توی این سه سال شیش بار تست دادم و تو هر شیش تاشون ENFP شدم
خداااااااا
ازش که نمیکشم بیرون🤣
- ۲۰۶
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط