ینی اگه‌ نمیرفت بی تی اس چجوری بود🥲

ینی اگه‌ نمیرفت بی تی اس چجوری بود🥲
دیدگاه ها (۱۴)

دخترام سالگرد هشت سالگیتون مبارککککک❤❤❤😍🥳💖🦋

قربون‌ پسرام بشمممم🦋💝

اونی که بطری پرت کرد رو میخوام

نتیجه ی چرت و پرت گفتن به بچم😂

ینی کی میتونه باشههه؟؟؟¿¿اگه رل داری، اولین بار کجا و چجوری ...

اگه این آهنگ رو بی تی اس بخونه..بی تی اسارمیاعضا::::::: جین ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط