کاش طوری زندگی کنیم ک کسی نتونع این

کاش طوری زندگی کنیم ک کسی نتونع این
واژه را برامون ب کارببره....

««پس براخودت زندگی کن جانم تاخردوشکسته هم
نشی ....،»»»»

ممنون از همراهی تون ♥️🙏🙏🙏
دیدگاه ها (۴۷)

شبتون بخیر

حکایت خیلی ازما ادماست....متاسفانه 🥴قبول دارین؟؟؟

کامنت تبریک به دخترای عزیزم فراموش نشه

منم کوسه را 😂😂😂😂🤣🤣🤣

کلمه ب کلمه این داستانگویای اینه ک ب شکستگی‌ها ب دید فرصت نگ...

ی مهمونی دهه‌ی شصتیمون نشه خدایی؟😂فقط اونی ک پاهاشو حلقه کرد...

نومیدی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط