چی دارین میگین؟بازم کصشر:)🌚

چی دارین میگین؟بازم کصشر:)🌚
دیدگاه ها (۰)

ت هنو قلب منی:)))

دل از ننه با از رفیق حتی از وطنت سیره🌚🩸

فقط سواله برام اون شباشو چطور میگذرونه؟🙂💔

⁴،³ صبح فقط منو اروم میکرد چشای ت ..͜

من خدای جرعتم چی دارین میگین🤡🎀

یا میگین دارین چکار میکنین با جاسوسی میکنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط