حداقل بزنم ویالون🎻

حداقل بزنم ویالون🎻
#دکتر رپفارس
دیدگاه ها (۰)

شرمندع اهل امید نیستم🖐🏻🚶‍♂️

باشه ولی من دیگ دلم تنگ شدع برات🖤🛹🗿🚶‍♂️

فندک زدم زیر هر چیزی از گذشته مونده #پیشرو

ورژن اصلی بهتر از منه🗿🚬✨🚶‍♂️

محفلحداقل سلام کن صواب ببری بیاید بگید از چی ادیت بزنم براتو...

عجب...حداقل حرمت آقای شهیدی را که گفت برجام‌ «خسارت محض» بود...

Tatal

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط