. چشمات و از دور میبوسم ماه من؛

. چشمات و از دور میبوسم ماه من؛
دیدگاه ها (۰)

_

[ دلتنگ لبخندتم ستاره ی درخشانم ]

[Ангел в маске дьявола]

_

برق چشمات ؛درست مثل سایه نور ماه توی برکه بود:)روبیکا ← @Lof...

عاشقتونم دخترای خوش سلیقه خودم 🎀💖🤏اصلا فن همه ی گروه های کیپ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط