دیگه برا تون فعالیت نمیکنم چون همه پستام رو گزارش کردین و

دیگه برا تون فعالیت نمیکنم چون همه پستام رو گزارش کردین واقعا براتون متاسفم
دیدگاه ها (۳)

اینم از پست آخر

میخوام دوباره فعالیت کنم تا کسی که گزارشم میکنه پاره بشه😃🧨

میدونم هیچکی نمیگه ولی بازم گذاشتم شاید یکروز یکی گفت😃🤷‍♀️

اوهوم😃

خیلی آنفالو کردین دیگه فعالیت نمیکنم

سلاممم بچه هااااااااامیدوارم حالتون عالیییی باشههههامروز اوم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط