باز به یک خاطره میرسم

دیدگاه ها (۰)

خسته ام از خودی که هر شب بیشتر میشکند!!!

تاره شبها میفهمم که چقدر تنهام!!!

مرا بگیر اتشم بزن و جان بده به منو...

پس از من یاد یک انسان همیشه با تو خواهد بود

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط