ولی ادم گاهی اونقدر تنها میشه و با خودش حرف میزنه که تبدی

ولی ادم گاهی اونقدر تنها میشه و با خودش حرف میزنه که تبدیل میشه به دو نفر...😔😔
دیدگاه ها (۱)

🥀😔

صلی الله علیک یا ابا عبدالله..🖐️🖤🖤🖤🖤🖤🖤😔

سلامتی داداش محراب م..❤️❤️❤️دلتنگتیم ..❤️

یه وقتایی حال دلت بعدِ یه عالمه سختی،اونقدر خوب میشه که از ذ...

🥀💔🍂 #لایک_کامنت_فالو_یادتون_نره❤

مراقب حرف زدن خودتون باشید چون باعث میشه زندگی یک نفر رو ناب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط