کاش نمیرفتی و تهیونگ و ناراحت نمی ذاشتی 😔🥺🥺

کاش نمیرفتی و تهیونگ و ناراحت نمی ذاشتی 😔🥺🥺
دیدگاه ها (۶)

امروز حس عجیبی دارم هم بخاطر یونتان ناراحتم هم بخاطر تولد جی...

ای کاش نمیرفتی...

کاش نمیرفتی.. ولی با تو بودن یه رویای محاله:)

مامانم همیشه میگه کاش معتاد بودی ولی نمیرفتی موتور سواری 🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط