توهین نبود ولی چرا امیر تو مدرسه اسم پسرونه من امیرعه 😭😭😭

توهین نبود ولی چرا امیر تو مدرسه اسم پسرونه من امیرعه 😭😭😭😭😕
دیدگاه ها (۹)

متاسفم براتون 😔😔😔

اسلاید دومی آخرش بجای اینکه بگه جوما میگه گی 😂😂😂

واقعا 😒

#مدرسه پسرونه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط