دادا زنده ای؟؟؟؟

دادا زنده ای؟؟؟؟
دیدگاه ها (۳)

میو:))))

اوکی ولی..... :)))

مواظب اون رفیقی باشکه جلوی خودت به دیگرانتهمت میزنه بعد میره...

ولی این تیکه که پاتریک به باب اسفنجی گفت: نباید با گذشتت زند...

از الان به بعد میخوام از طراحی لباس بزارم

دادا

دادا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط