بچه ها بعد از دو روز عاف برگشتم 😔دلم واستون تنگه 😿

بچه ها بعد از دو روز عاف برگشتم 😔دلم واستون تنگه 😿
دیدگاه ها (۱)

کدوم ماهی؟🤗

ببخشید عزیزام تو بیمارستان بستری بودم بخاطر همین 😔

اینم جوابش بدین تورو قدا😇

همه بگین لطفا😋☺

دلم تنگه واسه مادردلم تنگه واسه پدر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط