نه زیرش:((

نه زیرش:((
دیدگاه ها (۴)

ولی این تیکه که پاتریک به باب اسفنجی گفت: نباید با گذشتت زند...

مواظب اون رفیقی باشکه جلوی خودت به دیگرانتهمت میزنه بعد میره...

مگه نه؟ :))))

پدر جان چی ساختی 🥴🥴

درسته...

کپی با ذکر منبع(آیدیمو زیرش بنویس)🗣️

کپی با ذکر منبع(آیدیمو زیرش بنویس)🗣️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط