واایییی من با تیتراژ پایانی و شروعش گریهههههه می کردمممم🤣
واایییی من با تیتراژ پایانی و شروعش گریهههههه می کردمممم🤣🤣🤣 گریه ها تو روضه امام حسین اینطوری گریه می کردم می گفتم اگه مامان منم دور از جون بمیره من بدبخت میشم🤣🤣🤣🤣🤣
- ۳۳۵
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط