خب‌من باز باجی دیدم افسرده شدم🐈👍🏻......

خب‌من باز باجی دیدم افسرده شدم🐈👍🏻......
دیدگاه ها (۴)

هیچ حس خوبی به صدایی که رو ادیت گذاشتن ندارم🐈💔

درخواستی از کانائودو پست بعدی هم از کانائو هست

درخواستی از باجیدو پست بعدی هم از باجی هست

سخنی ندارم والا...پس سکوت👍🏻✨️

ایتاچی اوچیها مرگ ایتاچی

فک کنم افسرده شدم 😃🎀✨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط