این یکی خیلی گاد بودد

این یکی خیلی گاد بودد
دیدگاه ها (۲)

اگه تو موندی برگای زرد_ استیکرام کار نمیکننهههههه

به طرز فجیعی حالم از هر چی ناظم و مدرسه و مدیر بهم میخورهاز ...

عالی

به تو پناه میبرم از سر صدای خانه، صدای دعوا، دوستی های ناموف...

وایی این خیلی خوب بودد🤣🤣

ولی این شخصیت خیلی مظلوم بودد😭💔

این سریال هم خیلی قشنگ بودد🪇🫠❤️🎗آیدل من 🎗

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط