کاش از هم دور نبودیم...

دیدگاه ها (۰)

خوش ب حال اونی ک اینو واسش میفرستی....

ای کاش

ولی من ادم شکاکی نبودمتاوقتی که دیدم تمام شک هام واقعیت هستن...

،غم ، ناشی از هوش است.هرچه بيشتر برخى چيزها را درک کنی ، بیش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط