هرچی باشه ما فقط انسانیم:)

هرچی باشه ما فقط انسانیم:)
دیدگاه ها (۲)

جون تهکوک جووون

خیلی دیر فهمیدی عاشقتم....وگرنه الا مرحم دردام بودی...:)

......

واسه کسی مهم نی حالمو بد شه:)

....

هرچی باشه راستشو میگم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط