گفت : کشور شما ، زیباترین کشوری‌

گفت : کشور شما ، زیباترین کشوری‌
است که من دیده‌ام ؛
پس چرا در کشور شما هیچ آدمی نمیخندد ؟!
| نزار قبانی |
دیدگاه ها (۰)

#استوری

#استوریاگر قلبم را اهدا کنم ، اندوه من تمام میشود ؟

نزار قبانی:"اولین نشانه عشق آن است که با دیدن نوشته‌هایش لبخ...

#چیه این دلتنگی؟ شما خوبی، همه‌چی ردیفه، ولی تا دلتنگ میشی ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط