بعدش یه تصادفم کنیم هیجانش بیشتر شه😍💔🔪

بعدش یه تصادفم کنیم هیجانش بیشتر شه😍💔🔪
دیدگاه ها (۱)

خرداد و دی باشه؟🤣👍🏻

حق یا چی؟🤷🏻‍♀️😭✅

مخصوصا تو کلاس و مدرسه همه پیکمی فقط ما خوبیم😐😂

از این اخلاقم متنفرم👍🏻👍🏻

راستی بچه ها من و اون هو میخوایم گروهمونو بیشتر کنیم پس میتو...

بچه ها بیشتر شه لایکا لایک میشین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط