دل بردی از من ساده...🤍

دل بردی از من ساده...🤍
دیدگاه ها (۲)

اونی که دوسش داشتمو رف......😉🖤

من برا تو میزنه قلبم چرا با من بدی...🌿🙃

عشق که در میزنه.....................🤤

وقتی هم سن و سالات...🖤😅

دل مارا که بردی حلالت شود🥀🖤🥂

گوجو تو کی هستی ؟ تو چی هستی ؟که دل همه رو بردی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط