بـالـاخـَرـہ ڪـَم و زیـاد مــا اینـیـم

بـالـاخـَرـہ ڪـَم و زیـاد مــا اینـیـم
شـُمـا هـَمینـَم نیـستـے😎
دیدگاه ها (۰)

کاش میشد ادمارو نشناسم،چون وقتی میشناسمشون دیگه ازشون خوشم ن...

وای ترسیدم 😂😂

همه جوره قشنگی دلبر آهنی ❤️🇫🇷

آیـــا اثــر از گـمشـده ی شیــعـه نـدیـدیــد؟آیـــا دلِ شب ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط