عاشقانه های شبنم

بیا قدرهمو بدونیم حتی تو کوچکترین لحظات ازش خاطره بسازیم خوب باشیم وسخت نگیریم بیا یادگار نشویم
چنان زندگی را سخت گرفته‌ایم گویی
سال‌ها قرار است باشیم! نه گلم این دنیا فانیه کاش یاد بگیریم، رها کنیم، 
بگذریم گاهی باید رفت...
دل به ساحل نبندیم، باید تن به آب زد... 
از غرق شدن نترس...
دل به دریا بزن شجاع باش
ما به آرزوهایمان یک رسیدن بدهکاریم...
زندگی کوتاه است ...!
قدر داشته هایت را بدان
شاید،
فرصتی نیست تا عکسی شویم یادگاری بر روی طاقچه‌ای که هر روز گردگیری‌مان کنند!
وفقط حسرت بخوریم...پس در لحظه زندگی کنید و شاکرداشته‌هایتان باشید...
و روزی صدبارشاکر خداوند باش که تنی سالم رو بهت داده
زندگی رو به خودت سخت نگیر
اعتقادی به قسمت نداشته باشه این خودتی که سرنوشت خودتو مشخص میکنی
یه روزدرکنارعزیزترینهام
دیدگاه ها (۰)

آرامش دلهای بیقرار

عاشقانه های شبنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط