خوبم اما..

همیشه یه امایی هست..
دیدگاه ها (۰)

منتظرمممنگید افسرده که میزنمتونمن به این شادی 😂🤣🤣

امیدوارم هيچوقت معنی "happy house" رو درک نکنید .هيچوقت..

نه بابا دیگه روش کراش نیستم..

بعضی وقتا به خودم میگم مجبور نیستم تظاهر کنم خوبم ، ولی بازم...

به افتخاره ۱۱ تایمون

یه دوست خوبم نداریم برامون تهکوک بدزده😮‍💨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط