اونجایی که سهراب سپهری میگه:

اونجایی که سهراب سپهری میگه:
آرزویم این است
اونقدر سیر بخندی
که ندانی غم چیست
همونجا رو برات آرزو میکنم.
سلام صبح بخیر (✷‿✷)
🧡჻ᭂ࿐🟤☕️
دیدگاه ها (۲)

آدینه به کام

برات اون لبخندی رو آرزو میکنم که بعدش بگی آخیش بالاخره شدصبح...

♥ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤഽ❤️تو چشمای تو یه جادوی خاصی هستتو نگاه تو انگار یه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط