💚...چی بنویسم؟؟؟...

💚...چی بنویسم؟؟؟...
دیدگاه ها (۱)

نه من ۴ ساله بودم ۵ ساله دیگه متوجه شدم خودم از ۱۰۰ تا جند ب...

یکی منو ببره بیمارستاننننن

نانازهههههههه۶هه۶۶۴خا۴ا۴خ۴خفلففدفتفخفخخف

🤣آی دلم آیییی این چه سمیهههه

نمیدونم چی بنویسم

اینم نمی دونم چی بنویسم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط