مینویسم برای خانواده‌ی دوست‌داشتنیِ من و غریبه های نازِ م

مینویسم برای خانواده‌ی دوست‌داشتنیِ من و غریبه های نازِ من  🤍
،،
یه امشب که یک دقیقه بیشتر شب پیش ما مهمونه، یه امشب که یک دقیقه بیشتر میتونیم پیش خانواده . دوست و آشنا هامون بمونیم و خاطره بسازیم، یه امشب که میتونیم پیش هم باشیم، یه امشب که هوای همو داشته باشیم، یه امشب که میتونیم همو در آغوش بکشیم، یه امشب که میتونیم دونه های قرمز رنگِ خوشمزه بخوریم، یه امشب که میتونیم بدون بهونه کنار هم با صدای بلند بخندیم ؛
بلند بلند بخندید و کلی خاطره های قشنگ بسازید
‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌شب یلدا تون  ،،  طولانی ترین شب سال رو
‌ ‌
(smile please)



itsharu
دیدگاه ها (۲)

どのくらい愛してるか分かる?itsharu

اره خلاصه....itsharu

سر میدم اواز قو تموم شده داستانمون...itsharu

forget about your boyfriend...itsharu

پارت پنجم یوکی : لعنتی اعصابمو خورد کرد وای چقدر گشنمه(یوکی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط