پس برای خواسته ها و رویاهاتون ، آرزوهاتون هم که شده درس ب

پس برای خواسته ها و رویاهاتون ، آرزوهاتون هم که شده درس بخونید :)))
دیدگاه ها (۱)

من واقعا با دیدن این ویدئو حس و حال دوباره ای گرفتم :)))) مم...

😭😭😭

برا من بود بابات 🥴 حاجی پشمام😂

من آذرم ولی فروردین ها واقعا خوشگلن خیلی خیلی خوشگلن 😃😍

پاشید درس بخونید 🙃

انگیزشی

❣️👌زندگی زیباست و ارزش جنگیدن برای رسیدن به خواسته ها دارد ✌...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط