دوخمل قانوم پناه بغلت شم👈🏻👉🏻

دوخمل قانوم پناه بغلت شم👈🏻👉🏻
دیدگاه ها (۰)

من دیه خودمو میکشم 🗣️🔪

اصلا هم خودمو نمیگم

ولی اونموقعی که یسنا زنگ زد 🙃

منو یسنا

امیلی قانوم

ایشون اوسی قوجمل قانوم @someones_art هستش و امیدوارم خوشش بی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط