توشدی‌تنهآ‌دلخوشیِ‌این‌دختر..A..:)

توشدی‌تنهآ‌دلخوشیِ‌این‌دختر..A..:)
دیدگاه ها (۱)

نمیکنم‌تورو‌با‌هیچ‌بشری‌عوض؛ ‌.💗𝔸🦋

وایبش>>>

مَن حَصود نیصتَم فَقَط ڪَصے غَلَط میڪُنہ تُو رو دوصت داشتہ ب...

این دلخوشی هارو کجامیفروشند برم کیلو کیلو بخرم#خاطرات_دیروز

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط