مودهههه:)

با اینکه شیپ نمیکنم اما خب....
لایک؟؟؟
#بی تی اس#جونگ کوک#تهیونگ#استری کیدز#ایو
دیدگاه ها (۳)

مودههه:)

ولی وایب ستاره :)

تمام چیزی که میخوام تویی:)

شاید از راه دور کنارت باشم:))))

سریال : با وام دوست پسر خریدم

سوال پست : بی تی اس یا اکسو؟!🍷🎀[تو کامنت ها بگید.]فــــالــو...

بی تی اس آبی کیوت کیم تهیونگ =فالوجئون جونگ کوک=لایک#سیگمایی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط