عزیزم من مال توعم :)!

عزیزم من مال توعم :)!
دیدگاه ها (۰)

ولی من اینطوری دوسش دارم :)🤍شخص خاص:)))

وقتی میگم مال منی یعنی فقط مال منی :)شخص خاص🙂😔

اوکی ولی قبول کنین سبز زیادی قشنگه :)))

کسی هست:)؟💔

اره عزیزم با خود توعم

...پس من مال توعم 🫶🏻نام : جواهر بخش ایلایک و فالو یادت نره 🐤

رفیق عزیزم جونگکوک مال خودمه ها

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط