رحم اللّه ابي...

رحم اللّه ابي...
دیدگاه ها (۲)

بخدا دلیل زیبایی این راهی💙⭐⭐💙

مبروکین میلاد اخت الگمر💚⭐💚

روزهای دلتنگیمان رابه یاد 🥺خوبی هایش و مهربانیش سپری میکنیم ...

دلتنگتم بابایی💔غم بی پایان من 💔روحت شاد💔

ابي بركات كل حياتي💔

به خودت رحم نکردی حداقل به گوشام رحم کن...... 🗿💔

آخه به من رحم نمیکنید به درکبه خودتون رحم کنیدددددددددددددمل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط