بقیه؟از چی حرف میزنی؟بقیه حتی ذره ای هم برام اهمیت ندارن

بقیه؟از چی حرف میزنی؟بقیه حتی ذره ای هم برام اهمیت ندارن تنها کسی که واسم با ارزشه لئونه.
دیدگاه ها (۰)

داری ميـری اوژنـی؟ مگه قـرار نبـود برای هميـشه باهـم باشيـم،...

منم

برام مهم نیست بقیه چی میگن من عاشق ریبیتم ♥️

تولد 🫂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط