عزیزان یک سوال مهم

عزیزان یک سوال مهم
منو ببینین
قسمت 11 اوشی نو کو از دقیقه 28:20 تا 28:40 چه شد؟ 🤨
متوجه نشدم
همچنین بعد اون
دیدگاه ها (۳۱)

مکالمه منو و مامانم 26 ساعته:

چه کنم یکی از کراش هام ایشونه

کجایی برادر؟

واایییاین انیمه رو دیدمولی نباید آخرش اینجوری میشدددمن چشم ب...

سلام سلام

ادیت از اکانه از ستاره ی من/اوشی نو کو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط